piątek, 16 listopada 2007

To co było i mminęło, choć może powróci


Ja też potrafie kochać, kochałam i to stosunkowo niedawno, a może kocham nadal? Nie wiem:/ A więc był ktoś:) Ktoś kochany i przez przypadek poznany, jest artystą:) i muzykiem. Mogłabym wymienić tysiąc jego zalet: jego sliczne oczy i urode:) Ale jego nie ma:( Był za to ktoś inny, chyba bardziej dlatego pojawił sie w moim życiu żeby ukoić pustke po tamtym:( Ale jego też juz nie ma, czasem szczera rozmowa pomaga:/ A ja glupia mam nadzieję jeszcze, mam nadzieję, że wszystko sie ułoży. Moze to głupie, ale czuje, że jeszcze będziemy razem, będe z Kubusiem, moim pierwszym chłopakiem:*

KsięŻniCzko ile razy mam Ci powtarzać, że to nie Twoja bajka????

Dziękuję Martu$ia za komentarze, byc moze bardzo dużo nas łączy i to jest smutne wiesz:( Staram sie żyć normalnie, ale jakos średnio mi to wychodzi:/ Mam nadzieję, że Tobie wyszło i to doskonale, wiem, że to trudne, ale zostaw przeszłosć z tyłu, to juz minęło;/ yyyyyyyy znowu szczelam jakieś psychologiczne gadki, jestem w tym dobra, ale jak mówią: szewc bez butów chodzi:(

Brak komentarzy: