wtorek, 6 listopada 2007

Coś nowego:P




Coś nowego!!!!!!!! Mam humor taki inny..................spokojny mam nastrój. JAkoś tak dziwnie, ból głowy nie ustaje, ale jak to mówią człowiek jest taką istotką, że do wszystkiego może się przyzwyczaić. Mam plany na sobote- fajnie będzie:) Ale muszę, muszę przeżyć te trzy dni:(Są jednak ludzie, którzy mnie kochają:) Ja Ciebie też mamo, żyj w nieświadomosci i uważaj, że jestem idealna:( I Ciebie kochana przyjaciólko kocham:* I Ciebie Danusiu:* I Agniesiu:* Proszę tylko nie rób tego wiecej:( To jest beznadziejne:( Pamiętaj o naszym układzie:* I kocham moje piosenki:* Kochana Coma, Dżem, Billy Talent, Milczenie Owiec, HAppysad, System of A Down, Nirvana, Green Day:* Kocham jeszcze kogoś...........ale to niech pozostanie tajemnicą, bo to długa historia:*


"Jezu,to znowu sie stało, zakochałam się, aż mnie coś zabolało. Kocham Cię moimi myślami, całymi dniami i nocami, z Tobą wiążę swe nadzieje, a miłość, miłość nas rozgrzeje. Złączymy się w parę jedną, będziemy przykładem miłości na pewno. Kocham Cię moimi myślami, całymi dniami i nocami, z Tobą wiążę swe nadzieje, a miłość, miłość nas rozgrzeje.


Kochałam Cię moimi myślami, całymi dniami i nocami, z Tobą wiążałam swe nadzieje, myślałam, ze miłość nas rozgrzeje..........................."


W czerwcu wybrałam niewłaściwego chłopaka, zamiast zawalczyć o jednego szukałam pocieszenia w ramionach drugiego:( teraz ŻAŁUJE:( Ale tak miało być, nie rozpaczam:) People don't care about........... YOU and ME!!!!!!!!!

Brak komentarzy: