niedziela, 4 listopada 2007

CO ZROBIĆ JEŚLI KTOŚ BLISKI ŚWIADOMIE ZADAJE SOBIE BÓL


Jeżeli Twój bliski, znajomy, dziecko, koleżanka się tnie nie odwracaj się od niego. To chora osoba, która potrzebuje pomocy i akceptacji innych. Nie może zostać sama ze swoim problemem. Nie możesz opuscić go jak narkomana,który i tak jeśli będzie chciał to się stoczy z TWoją pomocą czy bez niej. Z osobą autoagresywną jest inaczej, to bardzo wrażliwy człowiek i nawet jesli po raz setny powie Ci że przeprasza i już wiecej nie weźmie żyletki do ręki, a po kilku dniach widzisz nowe ślady nie krzycz, nie obwiniaj i nie oceniaj, tylko przytul i pomóż. Myślisz, że było mi miło kiedy moja Mama dowiedziała się co robi jej córka gdy jest jej źle? Myślisz, że czułam satysfakcje? Obiecałam jej, że już nigdy wiecej. Wytrzymałam tydzień. Sprawdzała mnie na początku, ale ja mam swoje sposoby żeby ukryć rany. Po jakimś czasie, bardzo krótkim zresztą chyba doszła do wniosku, że problem autoagresji juz mnie nie dotyczy. I tak jest z prawie wszystkimi nastolatkami, kobietami. Więc nie odsuwajcie się od nas, bo wtedy będzie jeszcze gorzej:( Wiem, że to dla kogoś może być tylko głupie gadanie, a takich stronek jest w internecie mnóstwo. Są strony które zachęcają do cięcia się, moja na pewno taka nie jest i nie będzie. Nie chcę żeby w to bagno weszło jeszcze wiecej ludzi, chociaż mam świadomość, że to nie zależy ode mnie:(

Brak komentarzy: