niedziela, 9 grudnia 2007

każde ciepienie ma sens. Nie każdy go poznaje.
























































Bóg jest. Skąd o tym wiesz? Bo ja jestem. Ja jestem. Skąd o tym wiesz? Bo Ty jesteś. Ty jesteś. Dlaczego? Bo Bóg jest. /Mirce Basta/




















"Rano budzę sie z kacem życia, pragnę odejść. Znam kilku potencjalnych samobójców, to nic Panie Boże-mawiam przecież bywa i tak, że nas ratują kiedy śnimy o miłości, która nie może się spełnić i wtedy powoli chlejemy wódę ćpamy wieszamy się tak zwyczajnie na rurach w łazience a później nas odcinają jak pępowinę i już modlić się do Boga którego zabrakło jak życia jak wódy czy narkotyku nie chcę pani Alicjo być psychopatyczna ale nie mam już wyboru schizo to też życie a jutro od nowa sie uchleję codziennoscią i obudzę się z kacem życia Amen" /Barbara Rosiek/










1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Hey Jula... bardzo podoba mi się ten tekst Barbary Rosiek... daje możliwość pomyślenia nad niektórymi sprawami... a u Ciebie mam nadzieję, że dobrze, cooooo???
=*
www.inne-wcielenie.blog.onet.pl